Az Extreme Digital online áruház munkatársat keres központi irodájába Online termékmenedzser munkakörbe.
Az online termékmenedzser folyamatosan fejleszti és felügyeli az Extreme Digital webshop működését, a termék gazdájaként felelősséget vállal annak sikeréért, valamint a felhasználók elégedettségéért
Az új munkatárs feladatai:
- a tulajdonosok által meghatározott stratégia alapján a társterületeket bevonva irányítja a termékfejlesztési folyamatot
- napi szinten tartja a kapcsolatot a kapcsolódó részlegek képviselőivel (pl. marketing, kereskedelem, fejlesztés, ügyfélszolgálat)
- megtervezi az egyes funkciók működését, a felhasználói interakciókat, a fejlesztők számára specifikációkat készít
- elemzi a belföldi és külföldi webshopokat, a fogyasztói szokásokat, ezek alapján üzleti döntéstámogatási anyagokat állít össze, javaslatokat készít
- folyamatosan figyeli a webshop teljesítménymutatóit
- követi és a termékfejlesztés során alkalmazza a felhasználói élmény, webergonómia, seo trendeket, „best practice”-eket
- koordinálja a tartalom adminisztrátor csoport munkáját
A jelölttel szemben támasztott elvárások:
- Felsőfokú végzettség informatika vagy üzleti területen
- Legalább 2 év releváns tapasztalat online termékmenedzsment területen, az e-commerce tapasztalat előny
- Felhasználó központú szemlélet, webergonómia és alapvető SEO ismeretek
- Pontosság, precizitás, az elvégzett munka minőségérére vonatkozó igényesség
- Agilis, kiemelkedően önálló, kreatív és határozott személyiség
- Eredmény-orientált munkastílus
- Magas szintű stressz tűrő képesség
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
Amit kínálunk:
- Saját területén piacvezető webshop irányításában rejlő szakmai kihívás
- Szakmai fejlődést, valamint az egyéni ötleteket támogató környezet és kollégák
- Versenyképes jövedelem
- Fiatalos légkör
Jelentkezés módja:
Jelentkezni referenciákat is tartalmazó fényképes önéletrajzzal, motivációs levéllel, a pozíció és a kereseti igény megjelölésével az allas.fejlesztes@edigital.hu e-mail címen lehet.