RTL - Key Account Manager – SmartStaff (fejvadász)
Pozíció: Key Account Manager
Munkaadó: M-RTL Zrt.
Szervezeti beosztás: Értékesítési igazgatónak alárendelve
Közvetlen alárendelt: Account koordinátor
Feladatok
Vezetői feladatok és felelősségek:
- Beosztott feladatainak tervezése és ellenőrzése
- Beosztott munkájának megszervezése, koordinálása
- Beosztott képzése, fejlesztése, teljesítmény-értékelése és motiválása
Szakmai feladatok és felelősségek:
- TV érdekeinek képviselete
- Csatorna és on-line felületek ismerete
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás
- Árajánlatok kidolgozása, azok nyomon követése
- Tenderajánlatok összehangolása
- Szerződések megkötése
- Ügynökségekkel történő éves egyeztetés
- TV-s piac és konkurencia tevékenységének figyelése
- Megállapodások folyamatos követése (költés és teljesülés oldalon is)
- Felettes/Felettesek által meghatározott célok és irányvonalak képviselete és betartatása
- Részvétel az éves ügyfél prezentációk előkészítésében és a prezentációkon
- Részvétel az ad hoc prezentációk előkészítésében, megtartásában
- Árajánlat egyeztetés policyban meghatározott értékhatár alapján felettesével
- Az általa vezetett projektek tevékenységének, eredményeinek ellenőrzése
Elvárások:
Szakmai követelmények:
- Főiskolai/egyetemi végzettség
- Médiapiaci, ezen belül televíziós piaci ismeretek, de TV-s értékesítés nem feltétel
- Minimum 2 év releváns munkatapasztalat hirdetői, ügynökségi vagy non tv , de média-oldalon
- Gyakorlat prezentációk előkészítésében és tartásában
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Habitus és képességek:
- Kifejezett problémamegoldó készségek
- Csapatjátékos és önálló munkavégzésre is képes
- Kiváló kommunikációs készség
- Nagyon jó helyzetfelismerő képesség
- Nagy stressz tűrő képesség
Jelentkezés és további információk a www.smartstaff.hu weboldalon.